Van Iperen is vanaf begin april 2017 de gezamenlijke naam voor Mol Agrocom, De Witte Agro en Van Iperen. Groeispecialisten sinds 1921.
Zij begeleiden klanten bij een integrale aanpak om gewassen te voeden, versterken en beschermen. Advies vormt de basis voor het leveren van producten voor bemesting, gewasbescherming, plantversterking en bodemverbetering. Bij deze gezamenlijke krachtenbundeling is gekozen voor een vernieuwde positionering, in een logo, pay-off en een vernieuwde site.
T100 realiseerde de responsive website met maatwerk WordPress CMS. Op basis van de vormgeving van reclamebureau Boerenjongens werd er een structuur opgezet op basis van de 6 sectoren. Inclusief modules zoals productassortiment, nieuws met sector filtering, medewerkers voor snel contact, gebreksverschijnselen in visuele weergave, vacaturebank en visuele timeline met bedrijfshistorie.
Van Iperen stuurt bijna dagelijks mailings naar klanten voor specifieke informatie over hoeveelheden bemesting. Deze tijdrovende opmaak en vulling van de mailings kon beter. T100 ontwikkelde vanuit de website een template generator waar een selectie nieuwsberichten of een vrij bericht direct kan worden opgemaakt in de sector huisstijl. Via Mailchimp kan dit template eenvoudig worden geïmporteerd. Opmaak, niet werkende linken e.d. zijn vanaf nu verleden tijd.
Om te voorkomen dat er teveel vrachtwagens tegelijk zich aanmelden om gelost te worden hanteert Van Iperen een aanmeldingsprotocol. Op de nieuwe website is een meertalig planningssysteem gebouwd, waar chauffeurs vrachten kunnen aanmelden en medewerkers logistiek de planning beheren. Hierbij kunnen de chauffeurs via een unieke link via de email vrachten eventueel wijzigen of annuleren.