Ons geheim
Wij helpen bedrijven om slimmer te worden in de digitale wereld. Dat doen we op onze eigen manier.

Ons geheim

Wij zijn een internetbureau in hart en nieren. Websites, applicaties en apps bouwen is bij ons geen “dingetje” dat we er even bijdoen. Ook besteden wij het bouwen niet uit aan andere bedrijven die het op hun beurt weer verder uitbesteden aan andere bedrijven. Nee, wij maken alles echt zelf. Tot de laatste puntkomma in de code. En daardoor stáán we voor de kwaliteit van wat we maken.

1. Wij kennen onze code

Als wij een website maken, dan kennen wij onze code. Omdat we het zelf schrijven. Natuurlijk gebruiken we standaard frameworks (zoals Laravel en WordPress), maar onze websites en webapplicaties hangen niet van plugins aan elkaar. Daarmee bouw je een stabiele basis. En dat maakt doorontwikkeling makkelijk en goedkoper. En in beheer onderhoudsvriendelijk en stabieler. De veiligheid is stukken beter en (last but not least) de klanttevredenheid met maatwerk toepassingen is aanzienlijk hoger!

2. Afspraak is afspraak

Open deur? Uit ervaring weten we wel anders. Maar wij houden ons er écht aan. Dat als we iets aan een klant beloven, we dat ook echt nakomen. En misschien nog wel belangrijker: Áls we dan toch een keer iets vergeten, dan doen we dubbel zo hard ons best om het goed te maken.

3. Klanten worden fans

Oké, we komen niet op elkaars verjaardagen. Maar toch kennen wij onze klanten en zij kennen ons. Dat zorgt ervoor dat je exact weet wat je aan elkaar hebt. Daarom zijn de meesten al jarenlang klant. Wij werken er dagelijks hard aan om er ook voor te zorgen dat ze klant blijven. Daarom zijn onze klanten onze zakelijke vrienden.

4. Écht snelle service

En dat ervaren onze klanten dagelijks! Als een klant belt met een vraag, kunnen we het vaak dezelfde dag nog oppakken – niet zelden binnen 5 minuten. Bij ons krijgt u ook geen oeverloze discussies of iets meerwerk is of service: als iets niet goed functioneert, lossen we het op.

5. Geen ingewikkeld ICT-jargon

ICT’-ers blinken uit in het gebruik van ingewikkeld taalgebruik. Of in het gebruik van interessante begrippen. Wij weten dat vakjargon soms nodig is om dingen duidelijk te maken, om te communiceren als techneuten onderling. Maar merken we dat ICT-jargon vaak gebruikt wordt om te verbloemen dat bedrijven zelf niet helemaal weten hoe iets zit. Of om iets eenvoudigs complex te voor te stellen bij de klant. Dat willen wij niet. Onze kunst is om moeilijke dingen eenvoudig te houden. En daarom praten wij gewoon Nederlands.

 




Uw idee succesvol laten realiseren?

Vraag offerte aan Contact

Of bel of mail ons voor een afspraak!

085 104 5400